وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » آماده‌باش استرالیای غربی برای مقابله با ایلسا/قفسه‌های سوپرمارکت‌ها خالی شدند

تاریخ انتشار : 1402/01/24 - 8:44

آماده‌باش استرالیای غربی برای مقابله با ایلسا/قفسه‌های سوپرمارکت‌ها خالی شدند

صدای استرالیا - منطقه پیلبارای استرالیای غربی برای مقابله با تاثیرات طوفان استوایی ایلسا در هفته جاری آماده می‌شود. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که همزمان با نزدیک شدن طوفان، قفسه‌ها سوپرمارکت‌های محلی خالی شده‌اند.


صدای استرالیا – منطقه پیلبارای استرالیای غربی برای مقابله با تاثیرات طوفان استوایی ایلسا در هفته جاری آماده می‌شود. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که همزمان با نزدیک شدن طوفان، قفسه‌های سوپرمارکت‌های محلی خالی شده‌اند.

سخنگوی فروشگاه کلز گفت که این شرکت به سختی در حال کار است تا از عرضه مطمئن مواد غذایی و خواروبار در فروشگاه‌های خود در بروم و ساوت هدلند قبل از هرگونه تاثیر احتمالی طوفان استوایی ایلسا به سمت خط ساحلی استرالیای غربی اطمینان حاصل کند. فروشگاه‌های کلز در صورت وقوع طوفان یا یک رویداد آب و هوایی مشابه، عرضه بیش از حد کالاها را حفظ می‌کنند.

سخنگوی فروشگاه وولورث هم گفت که تیم‌های این شرکت سخت کار می‌کنند تا انبارهای اضافی محصولات کلیدی را در دربی، بروم و پورت هدلند پیش از طوفان پیش‌بینی شده در روز پنجشنبه به منظور افزایش عرضه این محصولات ایجاد کنند. همچنین در اقدامی پیشگیرانه محدودیت خرید دو بسته را برای محصولات گوشتی تازه اعمال کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که مقدار کافی از این محصول برای خرید وجود خواهد داشت.

مردم پورت هدلند از جمله افرادی هستند که در حالت آماده‌باش هستند و برخی از جوامع برای تخلیه به دلیل تشدید طوفان گرمسیری ایلسا در سواحل آماده می‌شوند.

اداره هواشناسی گفته که انتظار می‌رود طوفان شدید استوایی ایلسا اواخر پنجشنبه یا اوایل جمعه به خشکی بین پورت هدلند و بروم برسد.

مناطقی که ممکن است به صورت مستقیم تحت تاثیر این طوفان قرار گیرند عبارتند از بیگل بی تا ویم کریک از جمله پورت هدلند و بروم، و مناطق مجاور داخلی تا تلفر.

شهردار شهر پورت هدلند هم از مردم خواست تا از تبدیل اشیای خانگی به موشک‌های خطرناک در هنگام وقع طوفان جلوگیری کنند. پیتر کارتر گفت: هر وسیله‌ای در هنگام طوفان ممکن است به یک موشک تبدیل شود و شما را هدف قرار دهد. بنابراین از قرار گرفتن اشیاء در جاهای مطمئن و ایمن پیش از وقوع طوفان مطمئن شوید.

منبع: news


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه