وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » آشنایی با زوجی که در دوران کرونا ۸ خانه خریدند

تاریخ انتشار : 1401/11/04 - 10:35

آشنایی با زوجی که در دوران کرونا ۸ خانه خریدند

صدای استرالیا– ایندی و کوری میچل، در دوران کرونا ۸ خانه خریدند و تعداد املاک خود را به ۱۰ رساندند. […]

آشنایی با زوجی که در دوران کرونا 8 خانه خریدند

صدای استرالیا– ایندی و کوری میچل، در دوران کرونا ۸ خانه خریدند و تعداد املاک خود را به ۱۰ رساندند.

با وجود فشاری که نرخ بهره روی بودجه بسیاری از خانواده‌ها وارد کرده، این زوج می‌گویند که حساب و کتاب مالی‌شان تا حالا خوب بوده است. دلیل‌اش هم این است که آنها فقط املاکی را می‌خریدند که درآمد حاصل از اجاره آنها بیش از هزینه‌های ملک (شامل نگهداری و تعمیرات، بیمه و بازپرداخت وام) بوده است.

این زوج قبل از همه‌گیری کرونا سه خانه داشتند اما این خانه‌ها را با رویکرد سرمایه گذاری خریداری نکرده بودند؛ بلکه هر بار که از شهری به شهر دیگر نقل مکان می‌کردند، خانه قبلی را حفظ می‌کردند.

ایندی میچل گفت: ملک خود را در همیلتون که در آن زندگی می‌کردیم و اولین خانه‌مان بود، فروختیم و پس از آن، فقط به دنبال املاکی بودیم که جریان نقدی مثبت و نیاز به نوسازی داشتند تا بتوانیم به ارزش آن بیفزاییم. سپس خانه را ریفاینس می‌کردیم.

در طول همه گیری کرونا، این زوج ابتدا در دندین، سپس در ساوت‌لند، بعد در اطراف کانتربوری و وایکاتو در نیوزیلند ملک خریدند.

ایندی گفت: به نظر می‌رسید که بازدهی در آنجا بهتر باشد. قیمت خانه‌ها به طور کلی کمی ارزان‌تر بود و اجاره بها انباشته می‌شد، بنابراین جریان نقدی بسیار بهتر بود.

این زوج اخیراً خانه‌ای نخریده‌اند، زیرا می‌گویند قیمت‌ها خیلی بالا و اجاره‌ها راکد است و سرمایه‌گذاری منطقی نیست.

این زوج اکنون در حال جمع آوری ذخایر نقدی خود هستند و قصد دارند در صورت تعادل قیمت و اجاره و تسهیل معیارهای وام برای سرمایه گذاران، دوباره به خرید ملک بپردازند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه