وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اجتماعی » گذاشتن زباله در سطل دیگران؛ کاری غیرقانونی یا غیراخلاقی

تاریخ انتشار : 1403/03/14 - 4:22

گذاشتن زباله در سطل دیگران؛ کاری غیرقانونی یا غیراخلاقی

صدای استرالیا- ویدئوی اعتراف و اعتراض یک مادر استرالیایی در خصوص گذاشتن زباله در سطل همسایه‌ها، بحث در مورد اینکه این اقدام کار درست یا غلطی است را دامن زده است.


صدای استرالیا- ویدئوی اعتراف و اعتراض یک مادر استرالیایی در خصوص گذاشتن زباله در سطل همسایه‌ها، بحث در مورد اینکه این اقدام کار درست یا غلطی است را دامن زده است.

یک مادر استرالیایی با اشتراک ویدئویی اعتراض کرده که سطل‌های زباله منطقه آنها تنها هر دو هفته یکبار تخلیه می‌شوند و این امر باعث می‌شود تا او کیسه‌های زباله‌اش را در سطل‌های زباله همسایه‌هایش قرار دهد.

این مادر که پنج فرزند دارد و طبیعتا زباله زیادی تولید می‌کند این سوال را مطرح کرده که آیا این کار که خیلی هم رایج است، غیرقانونی است یا فقط امری تقبیح شده است.

بروک بلیس در ویدئویی که در تیک تاک به اشتراک گذاشت، مدعی شد که سطل‌های زباله عمومی فقط هر دو هفته یک بار در منطقه زندگی او واقع در پورت مک‌کواری در نیوساوت‌ولز جمع‌آوری می‌شوند.

در حالی که بروک به یاهو گفت همسایگان «دوست‌داشتنی» او با این رفتارش مشکلی ندارند، او تصدیق کرد که این برای همه صدق نمی‌کند.

او گفت: «منظورم این است که اگر همسایه‌هایتان به شما اجازه ندهند آنگاه مجبورید زباله‌ها را در اطراف ملکتان قرار دهید، زیرا جایی برای گذاشتن آن‌ها ندارید.

البته از نظر بسیاری از افرادی که در مورد ویدیوی او نظر دادند، عادت بروک اشکالی نداشت.

در همین حال یکی از سخنگویان شورای پورت مک‌کواری گفت که این اقدام را بدون توافق قبلی بین همسایگان توصیه نمی‌کند.

به گفته وی، برخی از ساکنان ترتیبات همسایگی برای استفاده از سطل‌های زباله یکدیگر را دارند که به توافق ساکنان بستگی دارد. اگر ترتیبی در کار نباشد، شورا از این فعالیت جلوگیری می‌کند.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه