وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اجتماعی » نتفلیکس بی‌خبر قیمت‌ها را افزایش داد

تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 12:25

نتفلیکس بی‌خبر قیمت‌ها را افزایش داد

صدای استرالیا- پس از افزایش 14 درصدی قیمت‌ها از سوی شبکه نتفیلیکس، مشترکین استرالیایی از این پس باید هر ماه چند دلار اضافی پرداخت کنند.


صدای استرالیا- پس از افزایش ۱۴ درصدی قیمت‌ها از سوی شبکه نتفلیکس، مشترکین استرالیایی از این پس باید هر ماه چند دلار اضافی پرداخت کنند.

بر اساس اعلام نتفلیکس هزینه اشتراک ممتاز از ۲۲٫۹۹ دلار به ۲۵٫۹۹ دلار، اشتراک استاندارد از ۱۶٫۹۹ دلار به ۱۸٫۹۹ دلار و اشتراک استاندارد با تبلیغات هم از ۶٫۹۹ دلار به ۷٫۹۹ دلار افزایش یافته است.

در همین حال در حالی که این غول شبکه‌ای، وب سایت خود را با قیمت‌های جدید به‌روز کرده است، اما بسیاری از کاربران فعلی هنوز هیچ ارتباطی در مورد افزایش قیمت‌ها دریافت نکرده‌اند.

به ۹ نیوز گفته شده است که ۳۰ روز قبل از پرداخت قیمت‌های جدید به همه از طریق ایمیل اطلاع داده می‌شود و زمان دقیق آن بسته به چرخه صورت‌حساب هر مشتری متفاوت است.

یکی از سخنگویان نتفلیکس گفت: ما طیف وسیعی از قیمت‌ها و طرح‌ها را برای پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از نیازها ارائه می‌دهیم، و از آنجایی که ارزش بیشتری را به اعضای خود ارائه می‌کنیم، گاهی اوقات از آنها می‌خواهیم کمی بیشتر بپردازند. ما در حال تعدیل قیمت‌ها در استرالیا با برنامه‌هایی هستیم که از ۷٫۹۹ دلار شروع می‌شود.

این افزایش قیمت پس از آن صورت می‌گیرد که نتفلیکس در سال گذشته اقدامات سختگیرانه‌ای را برای به اشتراک‌گذاری رمز عبور آغاز کرد. طبق گزارش سرویس مقایسه Finder، این افزایش به این معنی است که هزینه اشتراک نتفلیکس بدون آگهی در کمتر از ده سال از زمان راه‌اندازی آن در استرالیا دو برابر شده است. از ۸٫۹۹ دلار به ۱۸٫۹۹ دلار.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه