وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اخبار » دیدار اسکات موریسون با ترامپ در نیویورک

تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 5:37

دیدار اسکات موریسون با ترامپ در نیویورک

صدای استرالیا- دونالد ترامپ طی یک دیدار خصوصی با اسکات موریسون  حمایت خود را از معاهده آکوس اعلام کرد.


صدای استرالیا- دونالد ترامپ طی یک دیدار خصوصی با اسکات موریسون  حمایت خود را از معاهده آکوس اعلام کرد.

اسکات موریسون، نخست وزیر سابق استرالیا هم در این دیدار حمایت خود را از ترامپ در پرونده دادن حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های پورن مورد تاکید قرار داد.

موریسون پس از این دیدار عکسی از خود را در کنار این نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در برج ترامپ در نیویورک، در شبکه ایکس به اشتراک گذاشت.

موریسون با بیان اینکه درباره معاهده آکوس و دادن زیردریایی‌های اتمی به استرالیا با ترامپ صحبت کرده و او هم از عقد این قرارداد حمایت کرده است، با جانبداری از ترامپ در قبال اتهاماتی که با آنها روبه‌روست، گفت: زمانی که سیاست شروع به نفوذ به سیستم قضایی می‌کند … یا هنگامی که نهادهایی که بخش مهمی از دموکراسی هستند مورد سواستفاده قرار می‌گیرند، روز خوبی برای دموکراسی نیست.

موریسون برای تبلیغ کتاب جدید خود به نام «برنامه‌هایی برای خیر شما: شهادت یک نخست‌وزیر درباره وفاداری خدا» در ایالات متحده به سر می‌برد.

او این کتاب را عصر چهارشنبه در سفارت استرالیا در واشنگتن و در حالی رونمایی کرد که در کوین راد، سفیر استرالیا در آمریکا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و مایک پنس، معاون سابق ترامپ آنجا حضور داشتند.

پیشگفتار این کتاب توسط پنس نوشته شده که موریسون را در سال ۲۰۱۸ قبل از تبدیل شدن آنها به یک “شریک دعا” ملاقات کرد.

پنس درباره این کتاب گفت: می‌دانم مسیحیان در سراسر جهان از داستان او و مثال او در اعتماد به خدا صرف نظر از شرایطشان الهام خواهند گرفت.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اخبار
ارسال دیدگاه