وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024
» اجتماعی » دانشگاه ملبورن به پلیس اجازه برخورد با دانشجویان حامی غزه را داد

تاریخ انتشار : 1403/02/28 - 2:33

دانشگاه ملبورن به پلیس اجازه برخورد با دانشجویان حامی غزه را داد

صدای استرالیا- دانشگاه ملبورن به پلیس چراغ سبز نشان داده است تا تظاهرات طرفداران فلسطین را که ساختمانی بزرگ در محوطه دانشگاه را اشغال کرده بودند، سرکوب کند


صدای استرالیا- دانشگاه ملبورن به پلیس چراغ سبز نشان داده است تا تظاهرات طرفداران فلسطین را که ساختمانی بزرگ در محوطه دانشگاه را اشغال کرده بودند، سرکوب کند و در را برای یک رویارویی بالقوه ناخوشایند باز کرد.

دانشگاه همچنین اخراج معترضانی را که از ترک ساختمان آرتس وست امتناع می‌کنند، تایید کرده است.

معاون رئیس دانشگاه ملبورن، مایکل وسلی گفت که پلیس این اختیار را دارد که اقدامات لازم را برای پاکسازی زمینه اردوگاه‌های اعتراضی انجام دهد.

پلیس ویکتوریا تایید کرد که به همکاری نزدیک با دانشگاه ملبورن در پاسخ به اعتراضات جاری ادامه می‌دهد.

وسلی گفت اطلاعات جمع آوری شده توسط حراست دانشگاه حاکی از آن است که “نسبت قابل توجهی” از تظاهرکنندگانی که ساختمان آرتس وست را از روز چهارشنبه اشغال کرده‌اند، نه دانشجو بوده و نه کارمند و گروهی از “فعالان حرفه‌ای” اعتراض‌گر هستند.

این در حالی است که واریشا آریادنا، دانشجوی دانشگاه ملبورن و یکی از سازمان دهندگان تظاهرات گفت ادعاهایی که این اعتراض توسط افراد غیردانشجو صورت می‌گیرد، صحت ندارد.

وی گفت: این تظاهرات تنها نشان دادن همبستگی ما با همتایان خود در غزه است، جایی که اکنون دانشگاهی باقی نمانده است. هدف ما در اینجا این است که دانشگاه روابط خود را با سازندگان تسلیحات افشا کند و از بین ببرد.

منبع: روزنامه ایج


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه